Потопете се в едно незабравимо преживяване в сърцето на Дубай и усъвършенствайте Вашите лидерски, стратегически и маркетинг умения с един брилянтен лектор – Dr Gopal Kutwaroo – глобален бизнес лидер с дългогодишна кариера като вицепрезидент и главен маркетингов директор на компании като: Microsoft, Dell, Siemens, BT, Nokia и Lego!
Съчетайте придобиването на нови знания с едно вълнуващо пътешествие в перлата на Изтока – космополитният, загадъчен и кипящ от живот Дубай!
Насладете се на един уникален 4-дневен курс, изпълнен с богатия опит на лектора, интерактивни лекции, практически упражнения и примери от реалния съвременен бизнес!

В обучението ще покрием 5 основни области, с ключово значение за успеха на всеки един бизнес:
– ДА ВОДИШ С ЦЕЛ – ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ЛИДЕРСКИЯ ПОТЕНЦИАЛ
– СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГОВИ УМЕНИЯ – СЪЗДАВАНЕ НА КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
– ОВЛАДЯВАНЕ НА МАРКЕТИНГА НА КЛЮЧОВИТЕ КЛИЕНТИ (ACCOUNT BASED MARKETING)
– ИНОВАЦИИ, КОИТО ВОДЯТ ДО УСПЕХ: ОВЛАДЯВАНЕ НА РАЗВИТИЕТО НА НОВИ ПРОДУКТИ
– СЪЗДАВАНЕ НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КЛИЕНТСКО ИЗЖИВЯВАНЕ: ДА ПЕЧЕЛИШ СЪРЦА И ЛОЯЛНОСТ
Сред конкретните теми на семинара са:
– Ефективни инструменти за комуникация, вземане на решения, изграждане на екипи и вдъхновяване на другите
– Себеосъзнатост, емоционална интелигентност и създаване на позитивна фирмена култура
– Анализ на пазарните тенденции, идентифициране на привлекателни пазарни ниши и създават предложения, които носят стойност за клиентите
– Изпълнение на въздействащи маркетингови кампании
– Сегментиране на пазара, позициониране, брандинг и стратегии за дигитален маркетинг
– Избор на ключови клиенти, идентифициране на заинтересовани страни (stakeholders), създаване на съдържание и измерване на ефективността на маркетинга на ключовите клиенти
– Нови продукти – идентифициране на възможности, проучване на пазара, тестване на концепции, дизайн на продукти и стратегии за пускане на пазара
– Конструиране и осъществяване на върховно клиентско изживяване във всяка точка на бизнеса

Семинарът ще се проведе на английски език.
За представяне на обучението на английски език, моля посетете: DUBAI – EN
Обучението ще се проведе в Hotel Indigo Dubai Downtown*****, by InterContinental Hotels Group. Хотелът се намира в сърцето на Дубай, непосредствено до Dubai Creek и на пешеходна дистанция до Burj Khalifa – най-високата сграда в света и Dubai Mall. Уеб-сайт-Hotel Indigo
За участниците в обучението е подготвена специална туристическа програма, с посещение на най-интересните забележителности на Дубай:
– Качване на Burj Khalifa (най-високата сграда в света) – Level 124 – www.burjkhalifa.ae
– Посещение на Dubai Aquarium & Underwater Zoo – www.thedubaiaquarium.com
– Возене с лодка в Dubai Fountain
– Возене с яхта в Dubai Marina с включена вечеря
– Посещение на Dubai Miracle Garden (най-голямата естествена цветна градина в света, включваща над 150 млн. цветя) – www.dubaimiraclegarden.com
– Посещение на Global Village (атракционен парк съчетаващ култури на 90 страни по света) – www.globalvillage.ae
Панорамна обиколка на Дубай, включваща преминаване през:
– Gold Souq, Spice Souq, Burj Al Arab, Atlantis the Palm, Jumeirah Beach, Madinat Jumeirah, The Zabeel Palace, Sheikh Zayed Road
Туристическата програма се предлага с партньорството на туристическа агенция Travel Plan Dubai – travelplandubai.com
На всички участници в семинара ще бъде издаден Сертификат за преминато специализирано обучение.
Лектор:
Dr GOPAL KUTWAROO, BScEcon, MScEcon, MCIM, ICP-PDM Консултант и глобален бизнес лидер с дългогодишна кариера като вицепрезидент и главен маркетингов директор на компании като: Microsoft, Dell, Siemens, BT, Nokia, Lego Такси за участие в обучението:
При настаняване в единична стая – 5 480 лв. за участник
При настаняване в двойна стая – 4 670 лв. за участник
(посочените цени са крайни и върху тях не се начислява ДДС, на основание чл. 21, ал. 4, т. 3 от ЗДДС, във вр. с чл. 86, ал. 3 от ЗДДС и чл. 140, ал. 1 от ЗДДС)
Таксите за участие са платими по следния начин: 50% от таксата за участие – в 7 (седем) дневен срок от потвърждение за регистрацията за участие от страна на Expert Events, останалите 50% – в срок до 30 октомври.
Таксата за участие в семинара включва:
Двупосочен самолетен билет: София – Дубай и Дубай – София, с 20 кг. чекиран и 7 кг. ръчен багаж, с авиокомпания Flydubai. Трансфер от летището в Дубай до хотела и от хотела до летището. 5 нощувки със закуски в хотел Hotel Indigo Dubai Downtown*****, 4 дневна семинарна програма (до обяд), с 4 кафе-паузи и 4 обяда. Туристическа програма.
Препоръчително е сключването на медицинска застраховка за времето на престой в Дубай.
Срокът за регистрация за участие в обучението е до 3 ноември 2023 г. или до изчерпване на местата за участие. Местата за участие в семинара са ограничени!
При желание за регистрация за участие в семинара, моля изпратете е-мейл на events@expertevents.bg заедно с трите имена на участниците, е-мейл и телефон, компания и длъжност, вида настаняване (единична или двойна стая), както и данни за издаване на фактура.
Допълнителна информация по всички въпроси свързани с обучението, можете да получите на тел.: 0879 917 987
Условия за анулации:
– При анулация до 15 октомври – възстановяване на цялата заплатена такса за участие
– При анулация след 15 октомври – възстановяване на 70% от заплатена такса за участие
Всички промени по участието или анулации, следва да се направят с писмено уведомление до EXPERT EVENTS.
Файлове: