Всички знаем, че хората са най-ценния ресурс на една организация. Но как да помагаме на хората от екипа ни да управляват времето, енергията и вниманието си? Как ефективно да възлагаме задачи и да проследяваме изпълнението им? Как да поставяме силни и мотивиращи цели и да спомагаме за тяхното постигане? Как да комуникираме ефективно и да помагаме на хората ни да се развиват?
На всички тези въпроси ще отговорим на този тридневен практически курс, съчетан с чистият въздух на Родопите и уютната 5-звездна атмосфера на ARTE Spa&Park Hotel, гр. Велинград www.artehotel.bg
Сред темите на обучението са:
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА В УПРАВЛЕНИЕТО НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ:
– Специфики на човешките ресурси
– Лидерство и лидерски умения
– Балансиране между постигане на резултати и грижа за хората
– Ролята на комуникацията в управлението на човешките ресурси
– Моят стил на комуникация
– Ключови комуникационни умения
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЕМЕТО, ЕНЕРГИЯТА И ВНИМАНИЕТО:
– Смисълът на моята позиция. Моите цели
– Приоритетите – основен инструмент за организация на моята работа като ръководител
– Защо и как да си изградя система
– Планиране на деня, седмицата, месеца и годината
– „Планирай да импровизираш“
ВЪЗЛАГАНЕ НА ЗАДАЧИ И ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО, ДЕЛЕГИРАНЕ:
– Разлика между възлагане на задача и делегиране
– Нива на делегиране
– Да мотивираме с възлагането – с фокус върху резултата
– Контрол на изпълнението, справяне с грешките и недобре свършената работа
ПОСТАВЯНЕ НА МОТИВИРАЩИ ЦЕЛИ И ПЕРИОДИЧНА ОЦЕНКА НА ПРЕДСТАВЯНЕТО:
– SMART цели, които мотивират за постигане на резултати
– Съмишленици вместо изпълнители
– Постоянна обратна връзка и периодична оценка на представянето
– Полезни и вредни практики
ПОДБОР, ВЪВЕЖДАНЕ, ОБУЧЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ:
– Процесът на подбор
– Подготовка и провеждане на интервюта с кандидатите, избор
– Добри практики за въвеждане на нови служители
– Мотивиране за повишаване на квалификацията и развитие на „твърдите“ и „меките“ умения
– Менторинг и коучинг
На всички участници в семинара ще бъде издаден Сертификат за преминато специализирано обучение.
Лектор:
АНТОНИЯ КРЪСТЕВА
Консултант с повече от 15 години опит в корпоративното ръководство на международни компании. Магистър по Енергетика от Техническия университет във Варна, има следдипломна квалификация по Право за бизнеса и държавната администрация от УНСС, София и Диплома от Дългосрочната програма по мениджмънт на Carl Duisberg Gesellschaft e.V., Кьолн, Германия
Такси за участие в обучението, настаняване и изхранване:
При настаняване в единична стая – 945 лв. за участник
При настаняване в двойна стая – 840 лв. за участник
(в посочените цени е включен ДДС върху таксата за участие, а върху таксата за настаняване и изхранване, ДДС не се начислява, на основание чл. 142, ал. 1 ЗДДС)
Таксата за участие в курса, настаняване и изхранване включва:
Право на участие в 3-дневната семинарна програма, лекционни и презентационни материали по посочените теми, консултации с лектора, възможност за разглеждане и решаване на собствени казуси, помощни принадлежности, 3 кафе-паузи, издаване на Сертификат за участие в курса.
2 нощувки в ARTE Spa&Park Hotel ***** (на 4 и 5 декември), 2 закуски, 1 обяд и 2 вечери – на бюфет, ползване на интернет, паркинг и Спа център – ползване на вътрешен минерален басейн с външна зона, детски вътрешен минерален басейн, 2 бр. джакузита, 3 бр. външни минерални топила, билкова сауна, финландска сауна, солна стая, инфрачервена сауна, арома парна баня, басейн ротонда, терма баня, ледена стая, приключенски душове, зона за релакс, фитнес зала, руска къща.
Срокът за регистрация за участие в обучението е до 25 ноември 2024 г. или до изчерпване на местата за участие. Местата за участие в курса са ограничени!
При желание за регистрация за участие в семинара, моля изпратете е-мейл на: pavel.tzanev@expertevents.bg заедно с трите имена на участниците, е-мейл и телефон, компания и длъжност, вида настаняване (единична или двойна стая), както и данни за издаване на фактура.
Допълнителна информация по всички въпроси свързани с обучението, можете да получите на тел.: 0879 917 987
Промени по резервациите или анулации, могат да се правят без неустойки, с писмено уведомление до EXPERT EVENTS, минимум 2 седмици преди датата на започване на семинара, при което заплатените такси се възстановяват в пълен размер. За анулации направени след този срок, до 7 дни преди преди датата на започване на семинара се дължи неустойка в размер на 50% от таксата за настаняване.
За анулации направени по-късно от 7 дни преди преди датата на започване на семинара се дължи неустойка в размер на 50% от таксата за настаняване и 50% таксата за участие в семинара.
Файлове: