
На плещите на мениджъра тежи отговорността за „стиковане“ на хората в екипа, управляван от него. Хората са с различни потребности, умения, навици и дисциплина ….… Как да ги научим и мотивираме да работят като едно цяло?!
МЕНИДЖЪРИ, от Вашите решения и подходи, зависят отношенията между хората в екипа Ви, зависи личната ефективност на всеки един от служителите, неговата удовлетвореност и желанието му да развива способностите си и да допринася с това за развитието и печалбата на бизнеса.
Основните теми, през които ще минем заедно:
МОТИВАЦИЯ НА ЕКИПА
– Същност на екипа. Диаграма на Вен за екипа. Мотивиране на екипите и изследване на различните фактори, създаващи добрия екип.
– Осъзнаване на основните фактори, които формират добрия екип:
– Факторът „група”, или „чувството за Ние”;
– Факторът индивидуалности, или мотивирането на разгръщането на личния потенциал на всеки член на екипа;
– Факторът „обща цел” или как да поставяме пред екипа мотивиращи цели.
– Участниците получават познания на нивото на преживяването, свързани с неформалното лидерство в екипа.
ИЗГРАЖДАНЕ НА ПЪЛНОЦЕННИТЕ ЕКИПИ
– Състав и компетентности. Сработване и психологическа съвместимост. Екипни роли. Ценностите на добре работещия екип.
– Участниците ще придобият ключови управленски компетентности:
– Умение за познаване на членовете на екипа и техните лични нагласи, които ги определят като екипни играчи.
– Опознаване на собствените си нагласи чрез теста на Белбин при изпълняване на екипна задача.
– Тази практика помага за осъзнаване ценностите на добре работещите екипи.
ФОКУС ВЪРХУ РЕЗУЛТАТИТЕ
– Баланс между взаимоотношенията с хората и постигането на резултати. Умението да организираш – както своята работа, така и работата на екипа. Процесът на планиране и контрол на реализацията. Ключови показатели.
– Роли и отговорности на съвременния ръководител – важността да ги осъзнаем;
– Предизвикателствата при балансирането между хора и задачи и възможните решения;
– Значението на добрата организация за ръководителя, за хората от екипа, за компанията и за нейните клиенти.
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДСТАВЯНЕТО
– Поставяне на цели и отчитане на постиженията. Делегиране. Обратна връзка. Корекция на грешките и изказване на признание.
– Какво включва процеса за управление на представянето. Съвременни дефиниции за успешно управление;
– Значението на добре поставената цел за постигането на желаните резултати;
– Трудностите в делегирането и най-често срещаните грешки с техните последствия за хората от екипа, за ръководителя и за компанията;
– Решаващата роля на личния пример и обратната връзка – за мотивация или демотивация.
ЦЕЛЕВА ГРУПА:
Обучението е подходящо за мениджъри на всички управленски нива, защото дава добавена стойност на знанието, което вече притежават. Практическата част в обучението дава идеи как да реагирате в ситуации от ежедневието на мениджъра.
На всички участници в курса ще бъде издаден Сертификат за преминато специализирано обучение.
Лектори:


Такси за участие в курса:
При регистрация до 11 април – 290 лв. за един участник и 250 лв. за участник при двама или повече участници
При регистрация след 11 април – 350 лв. за един участник и 310 лв. за участник при двама или повече участници
(върху посочените цени ще бъде начислен ДДС)
Таксата за участие включва: лекционни и презентационни материали по посочените теми, консултации с лекторите, възможност за разглеждане и решаване на собствени казуси, кафе при регистрацията, обяд в ресторанта на парк-хотел “Витоша”, 2 кафе-паузи, помощни принадлежности.